Saturday, 9 December 2017

Hakukoneoptimointi on tulevan ennakoimista

Kun kilpailutilanne tiivistyy, ennakoinnin merkitys korostuu. Hakukoneoptimoinnilla voit varmistaa etukäteen, että tuotteesi ja palvelusi ovat hakukoneissa näkyvillä silloin, kun niitä etsitään.

Hakukoneoptimointi vaiheessa etsitään yrityksellesi merkittävät hakusanat, joilla halutaan näkyä hakukoneissa. Toimiva ja tuloksia tuova hakukoneoptimointi alkaa siitä, että nettisivut tehdään alusta lähtien Googlen näkökulmasta. Toki optimointitoimenpiteet auttavat jo pystyssä oleviakin sivuja, jotka eivät sijoitu hakukoneissa ja se kannattaa aina tietenkin tehdä.

Jos sinua kiinnostaa oma sijoitus hakukoneissa, niin kannattaa selvittää mitkä ovat parhaat hakutermit ja ettei ne ole liian kilpailtuja, jotta niille kannattaa alkaa sivujasi optimoimaan. Tämän voit tehdä vaikka itse ilmaisilla ohjelmilla, mutta kannattaa toki laskea hintaa omallekin työlle - usein hakukone-ammattilainen tekee sen kustannustehokkaammin sekä lopputulos on jotain muuta kuin mutu-tietoa.


Hakukoneoptimointi hinta

Hakukoneoptimointi hinta on pieni verrattuna siihen, ettet sitä tekisi. 90% asiakkaistasi aloittaa tuotteiden tai palvelujen etsimisen hakukoneista. Vaikka yrityksesi toiminta ei tänä päivänä olisikaan riippuvainen hakukonetuloksista, se voi olla sitä päivänä minä hyvänsä - ja silloin on jo hieman myöhäistä aloittaa...

Jos tiedät omat merkittävät hakusanasi, niin kannattaa tutkia, kuinka niillä sijoitut eri hakukoneissa. Jotta tulos olisi aito, hakusanat täytyy syöttää hakukoneeseen "incognito/private"-tilassa. Silloin oma selaus- ja hakuhistoriasi ei vääristä tulosta. Koska kuitenkin olet omilla sivuillasi vieraillut, jää siitä Googleen jälki ja se suosii vierailemiasi sivuja myös hakutuloksissa.


No comments:

Post a Comment